dimarts, 19 de juny del 2018

entrevista

ENTREVISTA

Introducció:
Hola hem dic Wael i avui entrevistarem a una persona que treballa en un institut, que es diu INS Milà i Fontanals.

1- Com et dius "Nom complet ".
Bienve Gómez Mayor
2- Quants anys tens?
Jo tinc 49
3- On vius?
Jo visc a Barcelona
4- On treballes? i quina professió tens?
Treballo al Milà i Fontanals i la professió que tinc és professor d'educació física.
5- Quants anys fa aproximadament que treballes en el centre?
10 anys
6- T'agrada treballar en la professió que tens?
M'agrada molt
7- Tens una altra professió dins del centre a part de la que tens?
Si , coordinador de cicle de futbol també de cap de departament d'educació física i una tutoria de 1r.
8- Quines són les coses que t'agraden dins de la professió que tens?
La interacció amb els alumnes i veure com progressen.
9- També digues les que menys t'agraden .
Omplir papers.
10- Per què creus que l'educació física és important pels alumnes?
Perquè és una signatura que desenvolupa com la ment,com el cos
11- L'educació física està ben acceptada pels alumnes? I pels professors?
Si està acceptada pels 2
12- Que fas quan acabes la teva jornada laboral?
Estar amb la família i fer esport i també llegir.
13- Tens alguns passatemps o alguns hobbies? quins són ?
Sí que tinc i són : submarinisme, futbol ... és a dir tot el relacionat amb l'esport.


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

anunci botiga

JD SPORTS VINE A COMPRAR ROBA DE MARCA A BARCELONA TOT A BON PREU. OBERT Cada dia MENYS DIUMENGE VINE A COMPRAR LES BAMBES AL JD PER...